Hledáme koordinátora/ku pojištění a projektů

Rozumíš pojištění? Máš zkušenosti s dotacemi či nemovitostmi nebo jsi dokonce řešil/a investiční dotace? Jsou to témata, ve kterých se vyznáš (nebo alespoň orientuješ) a chceš s nimi pomáhat i organizačním jednotkám?

Práce koordinátora/​ky zahrnuje zejména:

  • řešení pojistných událostí, komunikace se členy organizace a správa agendy v elektronickém systému ,
  • podpora a komunikace se členy organizace ohledně investičních projektů MŠMT,
  • administrativní a finanční podpora projektů 

Smluvní podmínky:

Rozsah úvazku: 80 - 100 % úvazku (32 - 40 h týdně).
Nástup: červen 2022 (nebo dle dohody).

Jaké jsou požadavky?

  • ekonomické vzdělání (SŠ) nebo relevantní pracovní zkušenosti, 
  • dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů, 
  • spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce,
  • výbornou znalost MS Office (Excel, Word).

Výhodou u zájemce je:

  • osobní znalost skautského prostředí, případně jiné  neziskové organizace,
  • zkušenost s dotačními systémy, elektronickými evidenčními systémy (doklady, smlouvy, archivace atp.)
  • znalost SkautISu, skautské Křižovatky ,
  • znalost Slacku, služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.).

Co nabízíme? 

  • zázemí neziskové organizace s dlouholetou tradicí a posláním,
  • práci co dává smysl ve skvělém kolektivu,
  • možnost práce na dálku, ale min. 3 dny v týdnu v kanceláři  v centru Prahy,
  • zaměstnanecké benefity (osobní NB, telefon, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sick days, týden volna v obecném zájmu).

V případě zájmu nám prosím pošli svůj životopis, do 22. 4. 2022  na adresu: kancelar@skaut.cz.  

Ludmila Hobzová
vedoucí Kanceláře ústředí


Další nabídky práce

Ústředí Junáka - českého skauta má právě otevřeno více volných pracovních pozic. Koukni na: