Práce koordinátora/ky zahrnuje zejména:
- řešení pojistných událostí, komunikace se členy organizace a správa agendy v elektronickém systému ,
- podpora a komunikace se členy organizace ohledně investičních projektů MŠMT,
- administrativní a finanční podpora projektů
Smluvní podmínky:
Rozsah úvazku: 80 - 100 % úvazku (32 - 40 h týdně).
Nástup: červen 2022 (nebo dle dohody).
Jaké jsou požadavky?
- ekonomické vzdělání (SŠ) nebo relevantní pracovní zkušenosti,
- dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů,
- spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce,
- výbornou znalost MS Office (Excel, Word).
Výhodou u zájemce je:
- osobní znalost skautského prostředí, případně jiné neziskové organizace,
- zkušenost s dotačními systémy, elektronickými evidenčními systémy (doklady, smlouvy, archivace atp.)
- znalost SkautISu, skautské Křižovatky ,
- znalost Slacku, služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.).
Co nabízíme?
- zázemí neziskové organizace s dlouholetou tradicí a posláním,
- práci co dává smysl ve skvělém kolektivu,
- možnost práce na dálku, ale min. 3 dny v týdnu v kanceláři v centru Prahy,
- zaměstnanecké benefity (osobní NB, telefon, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sick days, týden volna v obecném zájmu).
V případě zájmu nám prosím pošli svůj životopis, do 22. 4. 2022 na adresu: kancelar@skaut.cz.
Ludmila Hobzová
vedoucí Kanceláře ústředí
Další nabídky práce
Ústředí Junáka - českého skauta má právě otevřeno více volných pracovních pozic. Koukni na: