Hledáme nového asistenta/ku Kanceláře ústředí a projektů [ukončeno]

Hledáš zajímavou a rozmanitou práci? Chceš pracovat pro největší výchovnou organizaci pro děti a mládež v ČR? Chceš pracovat ve velmi přátelském kolektivu a podporovat skautské dobrovolníky, oddíly, střediska i své spolupracovníky, a přitom být v centru Prahy i dění? Odpovídáš “ano”? Ozvi se nám. Protože my hledáme možná právě tebe!

Rozsah úvazku 1,0.

Nástup možný ihned, nejpozději však v červenec 2024.

Co bude tvou náplní práce?

  • Podpora vzdělávání na klíč v oblasti skautské personalistiky a bezpečného skautingu (přijímání objednávek, koordinace termínů a lektorů, komunikace s lektory, technická podpora lektorů, sběr zpětné vazby)
  • Koordinace vzdělávacích regionálních setkání činovníků (podle stanoveného procesu)
  • Administrativa a komunikace spojená s projekty podpory činovníků a získávání zpětné vazby na tyto projekty
  • Podpora dalších aktuálních projektů v gesci zpravodajky VRJ pro dospělé a personalistiku
  • Školení BOZP – zavedeš zaměstnance do agendy BOZP, budeš komunikovat s přiděleným specialistou CIVOP, evidovat certifikáty zaměstnanců včetně zasílání požadavků na jejich školení a řešení nedostatků v rámci agendy
  • Agenda telefonů v KÚJ – budeš spravovat stávající uživatele, zadávat nové uživatele na Vodafone, kontrolovat měsíční vyúčtování, řešit příp. chyby ve vyúčtování apod.
  • Smlouvy – budeš evidovat smlouvy v DMS, komunikovat s odpovědnými osobami, aktualizovat pracovní postup, zajišťovat formální kontroly, podpisy i archivaci smluv
  • Spolupráce na administrativní podpoře Kanceláře ústředí (vyřizování pošty, datové schránky, telefonátů, administrativy smluv) včetně zastupování asistentky v případě potřeby

Co od tebe očekáváme?

  • Dobré komunikační dovednosti slovem i písmem, sebeorganizační schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování
  • Samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup k práci, chuť zlepšovat služby kanceláře dovnitř i navenek
  • Ochotu učit se novým věcem (práce se skautISem, G-suite, datovou schránkou, Skautskou křižovatkou, Canvou)
  • Skvělé organizační schopnosti (přehledné uspořádávání a archivace dokumentů) 
  • Minimálně komunikativní znalost AJ pro vyřizování občasných hovorů či návštěv
  • Znalost skautského prostředí výhodou
  • Ochotu cestovat - na některých regionálních setkání činovníků
  • Výbornou znalost MS Office (Excel, Word, Acrobat Reader), Google dokumentů, vítány jsou i technické dovednosti v IT oblasti (není podmínkou)

A co ti nabízíme?

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti
  • Podporu při zaučení i spolupráci v každodenní práci
  • Průběžná školení a možnost dalšího vzdělávání
  • Home office po vzájemné dohodě
  • Možnost podpořit regionální setkání činovníků i na místě (zažít skautskou atmosféru v různých regionech)
  • Řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené a týdne na “skautování” a stravenek.

Máš-li zájem, napiš nám klidně hned, nejpozději však do 3. 5. 2024 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. 

Vendula Pětníková (Bylinka)
vedoucí Kanceláře ústředí