Práce zahrnuje:
- kontrolu elektronických dokumentů dle pracovního postupu
- vytváření návrhů v elektronickém formuláři pro zápis změn údajů do spolkového rejstříku
- e-mailovou komunikaci s činovníky (dobrovolníky) skautských středisek a dalších jednotek ohledně potřebných dokumentů a jejich případných oprav
- kontroly dokumentů hospodářských výkazů (dle pracovního postupu, ekonomické vzdělání není potřeba)
- práce v informačním systému skautIS a s Google diskem a dokumenty
- spolupráce s vedoucí pro administrativu a organizaci a organizačním zpravodajem Výkonné rady
Forma spolupráce: dohoda o provedení práce
Rozsah spolupráce: zpravidla 20-25 hodin/měsíc
Nástup: dle dohody, možný ihned
Místo výkonu práce: práci lze vykonávat na dálku online, případně lze využívat zázemí kanceláře v Praze
Odměna: 200,- Kč/hod
Požadavky:
- základní znalost skautISu (následně dostanete nadstavbové proškolení)
- dobrá znalost práce na PC (zejména Google dokumenty a Microsoft Word)
- samostatnost a pečlivost
- ochota a schopnost spolupracovat s dalšími lidmi
- SŠ, VoŠ nebo VŠ vzdělání
Práce vhodná i pro studenty nebo maminky na mateřské dovolené.
V případě zájmu prosíme do 30. 5. 2024 zašlete na adresu rejstrik@skaut.cz svůj životopis s uvedením svých časových možností.
V případě dotazů kontaktujte Janu Hrnčířovou na na výše uvedené adrese.