Na HelpDesk přijede přibližně 200 účastníků - vedoucích oddílů, vedoucích středisek a jejich zástupců, výchovných a jiných zpravodajů, hospodářů, revizorů, členů okresních a krajských rad. HelpDesk jim nabídne pestrou škálu vzdělávacích programů hlavně v oblasti skautské personalistiky a řízení, ale také financí, zázemí, výchovy, zkrátka udržitelného rozvoje skautských středisek, výměnu zkušeností s ostatními účastníky, setkání se členy ústředních orgánů a samozřejmě seberozvojové a odpočinkové aktivity.
Chceš být u toho a máš dobré organizační a komunikační dovednosti? Staň se šéfem nebo šéfkou organizačního týmu příštího HelpDesku! Preferujeme přihlášku dvojice šéf + zástupce, která si vedení akce rozdělí a bude si navzájem krýt záda. A nebojte se, nebudete na to sami - mnoho členů týmu HelpDesku 2023 má chuť novému vedení týmu pomáhat a k dispozici vám bude i tým kanceláře ústředí. Organizační tým bude mít na starosti program akce, komunikaci s účastníky a lektory. O ubytování, stravování a mimoprogramové aktivity pro účastníky se postará pořadatelský tým v místě konání. Zázemí chtějí HelpDesku 2025 nabídnout skauti z Polné na Vysočině.
Lákalo by tě to, ale nevěříš si? Nabízíme ti supervizi od zkušené šéfky akce. Lákalo by tě to, ale nemůžeš si dovolit další dobrovolnickou aktivitu? Můžeme sepsat dohodu a nemusíš být šéfem čistě dobrovolnicky. Pokud o zapojení či šéfování uvažuješ nebo máš jakékoliv dotazy, neváhej napsat na lide@skaut.cz , rádi si s tebou promluvíme.
Těšíme se na spolupráci a bezvadnou akci!
Petra Bašová – Fidla, koordinátorka personalistických projektů
Jana Jirasová – Prcek, zpravodajka VRJ pro dospělé
Kateřina Slavíková – Kačka, šéfka HelpDesku 2023