Vážení uživatelé Skautské telefonní sítě,
Rádi bychom vás informovali o nedávném incidentu, který se týká chybného informování ze strany Vodafone. Tento měsíc bylo zjištěno, že Vodafone chybně informoval přibližně 3,5 tisíce uživatelů Skautské telefonní sítě o změně tarifů. Tato informace obsahovala avízo o rušení jejich stávajících tarifů (neomezené tarify se 7GB, 12GB a 24GB dat - tj. balíčky 6, 7 a 9) v naší síti a následné migraci na jiné, často dražší řešení.
Jakmile jsme se dozvěděli o dané situaci, zahájili jsme kroky k zastavení této akce. Postup ze strany Vodafone nebyl v souladu se smluvním nastavením, které máme s operátorem ujednáno.
Ukázalo se, že se jednalo o chybu na straně operátora. Akce byla zastavena a operátor Vodafone se rozhodl kontaktovat všechny zákazníky, které se chyba týkala. Uživatelé budou informováni prostřednictvím SMS zprávy, ve které operátor oznámí, že avizovaná změna není platná a není třeba žádných dalších kroků.
Text rozesílané SMS zprávy od Vodafone:
"Vážený zákazníku, vlivem technické chyby jsme vám ve Výúčtování oznámili, že budeme převádět váš mobilní tarif na jiný. Změna se vás ale netýká a nastavení vašich služeb zůstává stejné. Omlouváme se za nedorozumění a přejeme hezký den, váš Vodafone."
Ze strany operátora nedošlo k žádné migraci na jiné tarify ani k vyřazení čísel našich uživatelů ze Skautské telefonní sítě. Pokud jste obdrželi avízo od operátora a neprováděli jste další kroky, není nutná žádná akce z vaší strany.
Operátor nám sdělil, že v budoucnosti (do konce letošního roku) bude změna tarifů nezbytná, avšak takové změny budou komunikovány s větším předstihem. Budeme se snažit zajistit, aby jakákoli změna na straně operátora nevedla ke zhoršení podmínek pro naše uživatele.
Děkujeme za vaši trpělivost a důvěru v naši komunitní službu.
S pozdravem,
Tým Skautské telefonní sítě