Bude se jednat o jednu z největších skautských akcí od roku 1989 s účastí kolem 5000 lidí. Aby akce proběhla hladce a bez problémů, sháníme pár lidí do organizačního týmu. Proč se k nám přidat a jaké pozice jsou volné?
- Máš od ledna do května trochu volného času?
- Chtěl/a bys zažít jinou dimenzi skautingu?
- Chtěl/a bys vyzkoušet práci v novém být součástí nového týmu, který táhne za jeden provaz a společně směřuje Jamboree ke zdárnému konci?
- Lákalo by tě pořádat v budoucnu nějakou menší nebo větší (skautskou) akci, a chtěl/a bys získat zkušenosti?
- Toužíš po zkušenosti, která ti pomůže získat i pracovní zkušenosti a kterou si budeš moct napsat do CV?
Na kolik otázek jsi odpověl/a ANO? Pokud aspoň na jednu, tak určitě čti dál. V týmu Jamboree máme volných pár pozic a vybrat si může každý.
Tým Program - zajišťuje program celé akce. Vymýšlí jednotlivé aktivity od krátkých programů a doprovodného programu až po delší aktivity jako je velká hra nebo program po Hradci Králové. Domlouvá hosty a odborníky, které na akci přijedou. Zajišťuje doprovodný program. Vhodné především pro kreativní lidi, kteří rádi vymýšlí program, ale některé pozice jsou více koordinační.
Koho konkrétně hledáme?
- Koordinátor hry po Hradci Králové – tvým hlavním úkolem bude zkoordinovat přípravu hry po městě, půjde především o zajištění a koordinaci aktivit, které si účastníci budou moci vyzkoušet, spolupráce s městem a dalšími subjekty, spolupráce s ostatními členy týmu ad.
- Vedoucí aktivit skautských stezek
Tým Zázemí – zajišťuje chod celého areálu od dostatečného zajištění materiálu a techniky, přes bezpečnost, logistiku atd. Práce je velmi různorodá.
Koho konkrétně hledáme?
- Šéf logistiky - Jamboree bude potřebovat hodně vybavení, materiálu a různých věcí a potřebujeme někoho, kdo zajistí, aby veškeré věci do areálu přijely, uskladnily se tam, využily a následně se zapůjčené věci vrátili. Do logistiky spadají podsekce sklad, materiál a samotná logistika - každá podsekce má mít svého koordinátora, takže kromě řešení logistických věcí je potřeba se domlouvat v malém týmu.
- Vedoucí zajištění stravování – Hlavní rolí bude společně se svým týmem zajistit dodávku teplého a studeného jídla pro servistým a na akci vyřeší skladování a výdej tohoto jídla.
Tým Lidé – na akci bude mít na starosti především zajištění infostanů a fungování subcampů. Vypsané pozice předpokládají větší roli především na samotné akci.
Koho konkrétně hledáme?
- Šéfové subcampů – budou mít na starosti chod menší částí tábořiště, tzv. subcampů. Hledáme někoho, kdo se nebojí mluvit před hodně lidmi, dokáže předat kompletní informace a nebojí se rychlých výzev (např. rychlého vymyšlení, kde v případě deště usušit boty)
- Šéf registrace na akci – hledáme někoho, kdo se lehce naučí s registračním systémem a na akci bude hlavní garant registrace a odregistrace účastníků. Očekáváme velkou zodpovědnost, spolehlivost a schopnost myslet na několik věcí najednou.
Tým Komunikace – má na starosti propagaci Jamboree před jeho konáním a v průběhu, tvoří příspěvky na sociální sítě i jiné kanály, má na starosti veškeré výstupy včetně grafiky. Předpokládáme drobnou spolupráci především před akcí.
Koho konkrétně hledáme?
- Kohokoli, kdo rád píše, vytváří obsah na sociální sítě, zajímá ho grafika,…
Zaujala tě nějaká z těchto pozic? Koukni na naši burzu https://burza.nsj2023.cz/ , kde jsou uvedeny konkrétní kontakty a další pozice, pokud by tě žádná ze zde uvedených nezaujala.
Chtěl by ses zapojit, ale nevíš jak? Klidně napiš na info@nsj2023.cz a můžeme něco vymyslet.
Ivana Moravcová (Iva)
šéfka týmu Komunikace Národního skautského jamboree