Připoj do výhodné Skautské telefonní sítě i neskauty. Zjisti, jak to uděláš

Víš, že do STS můžeš připojit i neskauty? Budou v celé síti Vodafone volat zdarma, do ostatních sítí za pakatel. Výhodné služby mohou mít tvoji blízcí, kteří nejsou skauti. Připoj babičku, tátu, přítelkyni či nejbližší přátele. Jak na to?

Jsi skaut a nemáš ještě STS? Pak čti tento návod pro připojení. Pro případ připojení blízkých osob z řad skautů i neskautů ti pomůže následující návod.

Oslov svoje blízké a ukaž jim ceník

Ceník nalezneš ve SkautISu (menu → služby → STS). Porovnej ho s ceníkem, který mají tvoji známí. Když zjistíš, že je pro ně Skautská telefonní síť výhodná, pak je pravý čas připojit je. Nejste si jisti, který balíček je nejvýhodnější? Podívejte se na 3 jednoduché způsoby, jak balíček vybrat.

Jsou jinde než u Vodafone?

Sežeň OKU kódy pro převod čísla, aby jim zůstalo jejich původní.

Co to je OKU

Zkratka pro Ověřovací kód účastníka. Jde o čtrnáctimístný kód, který ti přiděluje automaticky současný operátor. Jedině tento kód ti umožní převést stávající číslo k jinému operátorovi. Kód ti zůstává stejný po celou dobu, kdy u operátora máš platnou účastnickou smlouvu a kdy tedy využíváš jeho služeb.

Kde najdeš kód pro přenos čísla (OKU kód) u O2

O kód pro přenos čísla můžeš požádat telefonicky na 800 111 777 nebo *77 z mobilu, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdeš v mobilní aplikaci Moje O2. V aplikaci je potřeba rozkliknout daný tarif s příslušným číslem a níže v sekci "Pomoc a podpora - Zobrazit OKU". Jednoduchý obrázkový návod je zde.

Kde najdeš kód pro přenos čísla (OKU kód) u T-Mobile

  • ve webové samoobsluze Můj T-Mobile – pro paušální zákazníky v sekci Smlouvy (Smlouva - Přehled smluv a v přehledu služeb - zobrazit OKU), pro Twist zákazníky v sekci Kódy
  • na Zákaznickém centru
  • v T-Mobile prodejně
  • v přílohách, které ti přišly s Účastnickou smlouvou u T-Mobile
  • požádej o něj prostřednictvím Kontaktního formuláře.

Objednej službu přes formulář

Přejdi na web vodafone.cz/​skaut, zadej kód pro vstup do STS, který najdeš ve SkautISu úplně dole na stránce "Služby > STS." Poté vyplň formulář s kontaktními údaji a požadovaným balíčkem (tarifem), který je nejvýhodnější.

Ozve se ti operátor a dořešíte potřebné

Do několika dnů od vyplnění formuláře se ti ozve operátor. Domluví se s tebou na všem potřebném kolem připojení tvého blízkého. Doporučujeme ti předem se domluvit s tvým blízkým, kdy by pro něj bylo nejlepší, aby k připojení došlo. Ve smluvenou dobu totiž přestane fungovat simkarta původního operátora a začne platit nová. Pokud přechází číslo v rámci Vodafone, pak se simkarta nemění.

Nicméně neměj obavy, vše proběhne hladce. Den před zahájením služby zasílá Vodafone další SMS připomínající, že následující den dojde k ukončení služby u stávajícího operátora. Ideálně večer před portací vyměň SIM a ráno po aktivaci ještě restartuj telefon.

Tápeš? Zavolej nebo napiš skautům o pomoc

Máme milou podporu, která ti vše vysvětli a pomůže ti vyřešit případné komplikace. Můžeš nám zavolat na číslo +420 734 796 339 nebo napsat e-mail na telefony@skaut.cz.

Za TDC Ondřej Turek – Opičák
telefony@skaut.cz
www.skaut.cz/​stst