Jsi skaut a nemáš ještě STS? Pak čti tento návod pro připojení. Pro případ připojení blízkých osob z řad skautů i neskautů ti pomůže následující návod.
Oslov svoje blízké a ukaž jim ceník
Ceník nalezneš ve SkautISu (menu → služby → STS). Porovnej ho s ceníkem, který mají tvoji známí. Když zjistíš, že je pro ně Skautská telefonní síť výhodná, pak je pravý čas připojit je. Nejste si jisti, který balíček je nejvýhodnější? Podívejte se na 3 jednoduché způsoby, jak balíček vybrat.
Jsou jinde než u Vodafone?
Sežeň OKU kódy pro převod čísla, aby jim zůstalo jejich původní.
Co to je OKU
Zkratka pro Ověřovací kód účastníka. Jde o čtrnáctimístný kód, který ti přiděluje automaticky současný operátor. Jedině tento kód ti umožní převést stávající číslo k jinému operátorovi. Kód ti zůstává stejný po celou dobu, kdy u operátora máš platnou účastnickou smlouvu a kdy tedy využíváš jeho služeb.
Kde najdeš kód pro přenos čísla (OKU kód) u O2
O kód pro přenos čísla můžeš požádat telefonicky na 800 111 777 nebo *77 z mobilu, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdeš v mobilní aplikaci Moje O2. V aplikaci je potřeba rozkliknout daný tarif s příslušným číslem a níže v sekci "Pomoc a podpora - Zobrazit OKU". Jednoduchý obrázkový návod je zde.
Kde najdeš kód pro přenos čísla (OKU kód) u T-Mobile
- ve webové samoobsluze Můj T-Mobile – pro paušální zákazníky v sekci Smlouvy (Smlouva - Přehled smluv a v přehledu služeb - zobrazit OKU), pro Twist zákazníky v sekci Kódy
- na Zákaznickém centru
- v T-Mobile prodejně
- v přílohách, které ti přišly s Účastnickou smlouvou u T-Mobile
- požádej o něj prostřednictvím Kontaktního formuláře.
Objednej službu přes formulář
Přejdi na web vodafone.cz/skaut, zadej kód pro vstup do STS, který najdeš ve SkautISu úplně dole na stránce "Služby > STS." Poté vyplň formulář s kontaktními údaji a požadovaným balíčkem (tarifem), který je nejvýhodnější.
Ozve se ti operátor a dořešíte potřebné
Do několika dnů od vyplnění formuláře se ti ozve operátor. Domluví se s tebou na všem potřebném kolem připojení tvého blízkého. Doporučujeme ti předem se domluvit s tvým blízkým, kdy by pro něj bylo nejlepší, aby k připojení došlo. Ve smluvenou dobu totiž přestane fungovat simkarta původního operátora a začne platit nová. Pokud přechází číslo v rámci Vodafone, pak se simkarta nemění.
Nicméně neměj obavy, vše proběhne hladce. Den před zahájením služby zasílá Vodafone další SMS připomínající, že následující den dojde k ukončení služby u stávajícího operátora. Ideálně večer před portací vyměň SIM a ráno po aktivaci ještě restartuj telefon.
Tápeš? Zavolej nebo napiš skautům o pomoc
Máme milou podporu, která ti vše vysvětli a pomůže ti vyřešit případné komplikace. Můžeš nám zavolat na číslo +420 734 796 339 nebo napsat e-mail na telefony@skaut.cz.
Za TDC Ondřej Turek – Opičák
telefony@skaut.cz
www.skaut.cz/stst