Hledáme vedoucí Kanceláře ústředí [ukončeno]

Kancelář ústředí Junáka - českého skauta má více než 30 zaměstnanců a řadu dalších spolupracovníků, kteří zajišťují podporu největší organizace pro děti a mládež v ČR. Vedoucí kanceláře má na starosti zejména zajištění podpory zázemí pro zaměstnance a to jak z pohledu personalistického, tak organizačně-technického.

Rozsah úvazku: 75 - 100% na hlavní pracovní poměr.

Nástup od 1. 4. 2023, případně dle dohody.

Náplň práce:

  • Vedení kanceláře - vedení porady, zajištění projektového řízení, setkání, teambuildingů, webu, technického zázemí zaměstnancům, IT, úklid apod.
  • Personalistika - mzdové podklady, výběrová řízení, smlouvy, školení, hodnotící pohovory.
  • Vedení sekretariátu - přímé řízení sekretariátu (4 zaměstnanci) - rozdělení práce, řízení, kontorla, porady, provoz.
  • Tvorba a správa rozpočtu - roční plán, projekty, příprava předpisů a pokynů pro zaměstnance.

Hledáme člověka, který má:

  • znalosti a zkušenosti s řízením lidí,
  • příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti, radost z práce s lidmi a vstřícnost při řešení problémů,
  • koordinační schopnosti a vládne uměním dotahovat věci do konce (doručovat výsledky),
  • zkušenost s řízením větších projektů (rozpočet, výběrová řízení, řešení zakázek),
  • schopnost samostatné systematické práce, určování priorit,
  • znalost skautského prostředí výhodou,
  • komunikativní angličtina výhodou,
  • ideálně i znalost prostředí Google Workspace, skautISu, Skautské Křižovatky, Slacku, Teamio, Sedou, Freelo, LinkedIN, FB, DMS, ale není podmínkou.

Co nabízíme

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti možnost osobního rozvoje.
  • Spolupráci s velkým množstvím skvělých lidí ať již zaměstnanců či dobrovolníků.
  • Získáš skvělý a sehraný tým sekretariátu, můžes se spolehnout na spolupráci kolegů.
  • Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a  řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, služební NB a telefon, stravné apod.
  • Pracovní doba je částečně flexibilní, možnosti home office (po zapracování až 2 dny v týdnu).

Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 15. 4. 2023 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě Tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line.

Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí