Rozsah úvazku: 75 - 100% na hlavní pracovní poměr.
Nástup od 1. 4. 2023, případně dle dohody.
Náplň práce:
- Vedení kanceláře - vedení porady, zajištění projektového řízení, setkání, teambuildingů, webu, technického zázemí zaměstnancům, IT, úklid apod.
- Personalistika - mzdové podklady, výběrová řízení, smlouvy, školení, hodnotící pohovory.
- Vedení sekretariátu - přímé řízení sekretariátu (4 zaměstnanci) - rozdělení práce, řízení, kontorla, porady, provoz.
- Tvorba a správa rozpočtu - roční plán, projekty, příprava předpisů a pokynů pro zaměstnance.
Hledáme člověka, který má:
- znalosti a zkušenosti s řízením lidí,
- příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti, radost z práce s lidmi a vstřícnost při řešení problémů,
- koordinační schopnosti a vládne uměním dotahovat věci do konce (doručovat výsledky),
- zkušenost s řízením větších projektů (rozpočet, výběrová řízení, řešení zakázek),
- schopnost samostatné systematické práce, určování priorit,
- znalost skautského prostředí výhodou,
- komunikativní angličtina výhodou,
- ideálně i znalost prostředí Google Workspace, skautISu, Skautské Křižovatky, Slacku, Teamio, Sedou, Freelo, LinkedIN, FB, DMS, ale není podmínkou.
Co nabízíme
- Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti možnost osobního rozvoje.
- Spolupráci s velkým množstvím skvělých lidí ať již zaměstnanců či dobrovolníků.
- Získáš skvělý a sehraný tým sekretariátu, můžes se spolehnout na spolupráci kolegů.
- Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, služební NB a telefon, stravné apod.
- Pracovní doba je částečně flexibilní, možnosti home office (po zapracování až 2 dny v týdnu).
Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 15. 4. 2023 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě Tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line.
Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí