Náplň práce:
- koordinace vzniku podrobného scénáře vzorového kurzu
- podpora vzniku nových vzdělavatelských týmů
- oslovování dobrovolníků pro vedení týmů
- oslovování dobrovolníků pro práci v týmech
- propojování týmů s organizačními jednotkami
- administrativní podpora nových vzdělávacích akcí
- metodické vedení nových týmů (aplikace scénáře vzorového kurzu)
- spolupráce na rozvoji oblasti vzdělávání v rámci naší organizace
Smluvní podmínky:
Rozsah úvazku: 50 % úvazku (20h týdně), po zapracování možno navýšit na 75 % úvazku.
Nástup: leden 2022 (nebo dle dohody).
Doba trvání: na dobu určitou – trvání projektu 3 roky.
Místo výkonu práce: není nutně vázané na Kancelář ústředí v Praze. Vítáme uchazeče z celé ČR.
Volná pracovní doba, ale komunikace s dobrovolníky předpokládá práci i o víkendech a po večerech.
Co požadujeme:
- aktivní zkušenost v roli skautského vzdělavatele
- orientace v systému vzdělávání Junáka - českého skauta
- přehled o skautských kurzech
- komunikační dovednosti, příjemné vystupování
- organizační schopnosti, zkušenost se sestavováním a vedením týmu, s plánováním a koordinací týmové práce
- znalost dramaturgie v kontextu vzdělávacího kurzu
- schopnost samostatné systematické práce
- dobrá znalost práce na PC
Výhodou je:
- instruktorská kvalifikace Junáka - českého skauta
- znalost prostředí Google Suit, skautISu, Skautské Křižovatky
- řidičský průkaz “B”, vlastní vozidlo
Co nabízíme:
- možnost vytvořit významnou podporu pro skautské vzdělávání
- osobní rozvoj v oblasti projektového řízení a komunikace
- velmi pestrá práce, prostor pro realizaci vlastních nápadů
- práci v nevelkém a příjemném kolektivu
- zázemí velké neziskové organizace s dlouholetou tradicí
- zaměstnanecké benefity (volno v obecném zájmu, možnost pracovat na dálku, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování a sport)
V případě zájmu se nám ozvěte již nyní. Svůj životopis, přehled skautské praxe včetně zkušeností se skautským vzděláváním a krátký motivační dopis zašlete nejpozději do 31. 12. 2021 na adresu: kancelar@skaut.cz.
Ludmila Hobzová
vedoucí Kanceláře ústředí