Hledáme koordinátora*ku agendy velkých akcí

Junák - český skaut pořádá řadu velkých akcí (Obrok, Národní skautské jamboree, Elixír, Intercamp nebo. Central European Jamboree). Akce zajišťují dobrovolnické týmy a nároky na ně rostou. Hledáme člověka, který bude těmto týmům praktickou oporou a bude se podílet také na vytvoření dobré systémové podpory pro velké akce.

Rozsah úvazku 0,5 - 0,75

Nástup ihned, nejpozději 1. 9. 2024

Náplň práce:

Je kombinací dvou níže uvedených zaměření, práce budeme nastavovat podle schopností konkrétního zájemce. Je třeba počítat s tím, že do nějaké míry bude třeba vykonávat obě, ale jejich poměr může být různý. Pokud jsi např. absolvent a troufáš si zatím jen na praktickou podporu týmů akcí, neváhej se přihlásit, i to nás zajímá. Naopak pokud jsi člověk s aspirací na manažerskou pozici a budování systému, pracovní náplň tomu uzpůsobíme, ale je třeba počítat s tím, že ani operativa tě nemine.

  • Podpora pořadatelů velkých akcí 

    • koordinace jednotlivých velkých akcí (podíl na přípravě zadání a výb. řízení, oslovení supervizorů apod.)
    • podpora týmů konkrétních akcí (porozumění zadání, podpora v projektovém řízení, zprostředkování kontaktů na ústředí a průběžná podpora dle potřeby)
    • organizační a administrativní pomoc týmu (řešení agendy konkrétní akce, kterou lze ulehčit dobrovolnickým týmům)
  • Budování systémové podpory pro velké akce

    • spolupráce s gesční zpravodajkou a odborem pro velké akce
    • podíl na tvorbě a postupné naplňování koncepce podpory velkých akcí (součástí je např. funkční metodická podpora pro týmy akcí, podíl na vzdělávání pořadatelů velkých akcí, fungování centrálního skladu vybavení, nastavení finanční podpory a ekonomiky velkých akcí apod.)
    • operativa spojená s agendou velkých akcí dle potřeby - budování archivu velkých akcí, pomoc při akcích pro pořadatele velkých akcí, organizace schůzek atd.

Hledáme člověka, který:

  • umí pracovat samostatně a zodpovědně
  • dotahuje věci do konce
  • umí najít podstatné věci a hledat cesty vhodné k jejich uchopení, vyřešení
  • zná skautské prostředí
  • má přehled v agendě velkých akcích Junáka - českého skauta
  • má příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti, radost z práce s lidmi a vstřícnost při řešení problémů,
  • je časově flexibilní (pracujeme s dobrovolníky a náš zaměstnanecký čas přizpůsobujeme jejich možnostem - večery, víkendy)

Výhodou pro tebe bude, pokud máš:

  • zkušenost z pořádání nebo spolupodílení se na pořádání velké akce
  • zkušenost s vedením týmu
  • zkušenost s projektovým řízením
  • znalost prostředí Google Workspace, skautISu, Skautské Křižovatky, Slacku
  • komunikativní angličtinu

A co nabízíme?

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své - nejen skautské - dovednosti a znalosti. Možnost osobního rozvoje.
  • Spolupráci s velkým množstvím skvělých dobrovolníků z komunity pořadatelů velkých akcí, s lidmi z ústředí, odborů atd.
  • Budeme Tě podporovat při zaučení a zajistíme spolupráci s řadou kolegů z Kanceláře ústředí. 
  • Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování. cafeterie,  služební NB a telefon.
  • Pracovní doba, stejně jako místo práce je flexibilní po společné domluvě.

Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 30. 6. 2024 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe, a přilož svůj životopis, ozveme se ti. Pohovory budou probíhat průběžně. 

Vendula Pětníková, vedoucí Kanceláře ústředí