Rozsah úvazku 0,5 - 0,75
Nástup ihned, nejpozději 1. 9. 2024
Náplň práce:
Je kombinací dvou níže uvedených zaměření, práce budeme nastavovat podle schopností konkrétního zájemce. Je třeba počítat s tím, že do nějaké míry bude třeba vykonávat obě, ale jejich poměr může být různý. Pokud jsi např. absolvent a troufáš si zatím jen na praktickou podporu týmů akcí, neváhej se přihlásit, i to nás zajímá. Naopak pokud jsi člověk s aspirací na manažerskou pozici a budování systému, pracovní náplň tomu uzpůsobíme, ale je třeba počítat s tím, že ani operativa tě nemine.
Podpora pořadatelů velkých akcí
- koordinace jednotlivých velkých akcí (podíl na přípravě zadání a výb. řízení, oslovení supervizorů apod.)
- podpora týmů konkrétních akcí (porozumění zadání, podpora v projektovém řízení, zprostředkování kontaktů na ústředí a průběžná podpora dle potřeby)
- organizační a administrativní pomoc týmu (řešení agendy konkrétní akce, kterou lze ulehčit dobrovolnickým týmům)
Budování systémové podpory pro velké akce
- spolupráce s gesční zpravodajkou a odborem pro velké akce
- podíl na tvorbě a postupné naplňování koncepce podpory velkých akcí (součástí je např. funkční metodická podpora pro týmy akcí, podíl na vzdělávání pořadatelů velkých akcí, fungování centrálního skladu vybavení, nastavení finanční podpory a ekonomiky velkých akcí apod.)
- operativa spojená s agendou velkých akcí dle potřeby - budování archivu velkých akcí, pomoc při akcích pro pořadatele velkých akcí, organizace schůzek atd.
Hledáme člověka, který:
- umí pracovat samostatně a zodpovědně
- dotahuje věci do konce
- umí najít podstatné věci a hledat cesty vhodné k jejich uchopení, vyřešení
- zná skautské prostředí
- má přehled v agendě velkých akcích Junáka - českého skauta
- má příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti, radost z práce s lidmi a vstřícnost při řešení problémů,
- je časově flexibilní (pracujeme s dobrovolníky a náš zaměstnanecký čas přizpůsobujeme jejich možnostem - večery, víkendy)
Výhodou pro tebe bude, pokud máš:
- zkušenost z pořádání nebo spolupodílení se na pořádání velké akce
- zkušenost s vedením týmu
- zkušenost s projektovým řízením
- znalost prostředí Google Workspace, skautISu, Skautské Křižovatky, Slacku
- komunikativní angličtinu
A co nabízíme?
- Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své - nejen skautské - dovednosti a znalosti. Možnost osobního rozvoje.
- Spolupráci s velkým množstvím skvělých dobrovolníků z komunity pořadatelů velkých akcí, s lidmi z ústředí, odborů atd.
- Budeme Tě podporovat při zaučení a zajistíme spolupráci s řadou kolegů z Kanceláře ústředí.
- Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování. cafeterie, služební NB a telefon.
- Pracovní doba, stejně jako místo práce je flexibilní po společné domluvě.
Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 30. 6. 2024 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe, a přilož svůj životopis, ozveme se ti. Pohovory budou probíhat průběžně.
Vendula Pětníková, vedoucí Kanceláře ústředí