Hledáme asistenta*ku podpory informačního systému skautIS

Baví tě IT a umíš jednat s lidmi? Dokážeš rychle najít chybu ve webové aplikaci a poradit uživatelům? Chceš pomáhat tisícům skautských vedoucích, dobrovolníků a rodičů?

Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu podpory skautISu. Budeš řešit e-mailové dotazy, testovat nové funkce, psát jasnou nápovědu a pomáhat rozvíjet systém tak, aby byl přívětivý a spolehlivý.

Co budeš dělat?

  • Zajišťovat podporu uživatelům skautISu (odpovídání na e-maily, zprávy na facebooku, řešit technickou podporu).
  • Testovat chyby hlášené uživateli a předávat je k dalšímu řešení.
  • Spolupracovat na zadáních nových funkcí skautISu, pomáhat s testováním nových verzí a zapojovat do vybraných částí dobrovolníky.
  • Spravovat web nápovědy skautISu.
  • Komunikovat s týmem dobrovolníků o jejich zapojení do tvorby nápovědy i s manažerem skautISu.

Rozsah úvazku: 100 % na hlavní pracovní poměr.

Nástup: možný ihned nebo dle dohody. 

Co od tebe očekáváme?

  • Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, vstřícnost, samostatnost, pečlivost.
  • Schopnost získat od uživatelů relevantní informace pro prověření, zda jde o chybu.
  • Technické myšlení a zkušenosti s testováním - ověřování nových funkčností i hlášení chyb.
  • Uživatelská znalost MS Office a Google Workspace (online Google dokumenty, tabulky apod.)
  • Chuť se rozvíjet a učit novým věcem.

Výhodou je

  • Velmi dobrá uživatelská až pokročilá znalost skautISu - z úrovně organizační jednotky či vzdělávacích akcí.
  • Základní orientace v SQL, HTML, CSS, příp. Javascript.
  • Znalost tvorby článků na wiki.
  • Zkušenost s točením videí (pro videonávody, propagace funkcí).
  • Zkušenost se správou online nástrojů Google Workspace (z pohledu organizace).

Co nabízíme?

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti. 
  • Možnost rozvoje a dalšího budoucího růstu.
  • Získáš přehled o dění v celém hnutí a neunikne ti žádná novinka z “ústředí”.
  • Podporu při zaučení i spolupráci v každodenní práci, průběžná školení a možnost dalšího vzdělávání.
  • Nástupní mzda 37 - 39 tisíc Kč (při 100% úvazku).
  • Možnost hybridního způsobu práce - dle domluvy možná práce na dálku (s nutností zaškolení a alespoň občas práce v kanceláři v centru Prahy) či plně práce v kanceláři. 
  • Řada zaměstnaneckých benefitů: cafeterie, káva a čaj na pracovišti, sick days, 5 týdnů dovolené a další týden na “skautování” a možnost vlastního rozvržení pracovní doby.

Máš-li o pracovní pozici zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 7. 12. 2025 na kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis a přilož svůj životopis, ať víme, proč máme vybrat právě tebe. Určitě se ti ozveme.

Vendula Pětníková (Bylinka)
vedoucí Kanceláře ústředí