Asistent/ka zajišťuje administrativní podporu Kanceláře ústředí (vyřizování pošty, telefonátů, administrativu smluv), spravuje agendu skautských vyznamenání a je zodpovědný/á za běžný chod kanceláře a podporu spolupracovníků. Kromě toho se podílí na rozvojových projektech kanceláře i organizace nebo třeba i na zajištění servisu pro celostátní akce.
Rozsah úvazku 0,8 – 1,0. Nástup možný ihned, nejlépe září 2021.
Co od tebe očekáváme?
Že budeš pozitivní “tváří” Kanceláře ústředí, kterou spolupráce s námi bude bavit, ideálně dlouhodobě. Dobré komunikační dovednosti slovem i písmem, příjemné a vstřícné vystupování. Samostatnost, spolehlivost, chuť zlepšovat služby kanceláře. Ochotu učit se novým věcem (práce se skautISem, G-suite, datovou schránkou, Skautskou křižovatkou, Canvou). Minimálně komunikativní znalost AJ pro vyřizování občasných hovorů či návštěv. Výbornou znalost MS Office (Excel, Word, Acrobat Reader), vítány jsou i technické dovednosti.
A co ti nabízíme?
Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti. Získáš přehled o dění v celém hnutí a neunikne Ti žádná novinka z “ústředí”. Podporu při zaučení i spolupráci v každodenní práci, průběžná školení a možnost dalšího vzdělávání. Pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené a další týden na “skautování” či úpravu pracovní doby, abys stihnul skautskou schůzku :).
Máš-li zájem, napiš nám klidně hned, nejpozději však do 5. 9. 2021 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line.
Ludmila Hobzová vedoucí
Kanceláře ústředí