Helpdesk 2023 bude v březnu ve Františkových Lázních. Rezervuj si termín a vyplň dotazník

Stojí před vaším týmem nové výzvy? Přijeďte s nimi pohnout na HelpDesk, celostátní akci určenou pro celé vedení středisek, okresů i krajů.

Rezervujte si v diáři konec března 2023 na celostátní akci HelpDesk

Kdy: 31. 3. – 2. 4. 2023
Kde: Františkovy Lázně 

Domluvte se ve svých radách a vyražte na HD společně. Program chceme zaměřit zejména na personalistiku a takzvané "měkké dovednosti" jako je řízení lidí, péče o ně, delegování úkolů či vzájemná zpětná vazba. Chceme pracovat také s tématy nové strategie a opět s patronováním týmů. Doufáme, že právě díky většímu zastoupení lidí z jednoho střediska, se vám podaří získané znalosti a dovednosti uplatnit "doma".

HelpDesk se koná jednou za 2 roky, je to jedinečná příležitost zjistit, co je pro střediska v organizaci nového, jaké nástroje a podporu je možné využít, je určen nejen pro vzdělávání, ale také pro výměnu zkušeností, získání nové inspirace pro práci v radě i "dobití skautských i osobních baterek".

Chcete být v kontaktu s organizátory i účastníky, mít aktuální zprávy o akci? Připojte se k facebookové události HelpDesk 2023.

Rádi bychom také zjistili, která témata jsou pro budoucí účastníky zajímavá

Chceme, abyste si akci opravdu užili a zajímá nás, které z následujících témat byste přivítali.

Vyplňte nám prosím do 31. 8. 2022 krátký dotazník!

Děkujeme a těšíme se na Tebe
Tým HelpDesku