Udělejte si se střediskovou radou výlet do lázní! Registraci na HelpDesk 2023 spustíme v listopadu

Ve dnech 31. 3. – 2. 4. 2023 se ve Františkových Lázních uskuteční další ročník celostátní akce HelpDesk, která je určena pro celé vedení středisek, okresů i krajů. Domluvte se ve svých radách a zapište si ji do diářů!

Co byste teď měli udělat?

  • Domluvte se na vaší radě, v jaké sestavě vyrazíte. Doporučujeme přijet s více lidmi z vašeho týmu.
  • Zapište si akci do diářů, aby ji nemohla vytěsnit nějaká jiná.
  • Připojte se a sledujte událost HelpDesk 2023, nebo informace tady na Zpravodajství, aby vám neuniklo přihlašování a další podrobné zprávy o akci.

Jaký bude program?

Program chceme zaměřit zejména na personalistiku a takzvané "měkké dovednosti" jako je řízení lidí, péče o ně, delegování úkolů či vzájemná zpětná vazba. Chceme pracovat také s tématy nové strategie a opět s patronováním týmů. Doufáme, že právě díky většímu zastoupení lidí z jednoho střediska, se vám podaří získané znalosti a dovednosti uplatnit "doma".

Tématem tohoto ročníku bude udržitelnost. Ta se netýká jenom ekologie, ale mnoha oblastí ve středisku. Jak si udržet členskou základnu, jak na udržitelné finance nebo jak si udržet psychickou pohodu a dobrý tým. To vše bude součástí programu.

Poraďte nám, s čím chcete poradit

Rádi bychom také zjistili, která témata jsou pro budoucí účastníky zajímavá. Chceme, abyste si akci opravdu užili a zajímá nás, které z následujících témat byste přivítali. Vyplňte nám prosím krátký dotazník!

Stojí před vaším týmem nové výzvy? Přijeďte s nimi pohnout na HelpDesk!

Děkujeme a těšíme se na Tebe
Tým HelpDesku