Od personalistiky přes strategii až k MTZ
Kde a jak sehnat lidi do střediskového týmu a na vedení oddílů? Jak se s nimi dohodnout, aby to dobře fungovalo? Jak je motivovat? Za co všechno je zodpovědný vedoucí střediska, co a jak může delegovat?
Jak podpořit přechody mezi jednotlivými výchovnými kategoriemi v rámci střediska? Jak zavést družinový systém? Jak skautskou výchovou posilovat odolnost? Co a jak má či může dělat výchovný zpravodaj? Stačí si vybrat z nabídky programů ty zaměřené na výchovu a to by bylo, aby vás neposunuli dál!
To je samá personalistika a výchova, ale na hospodáře a revizory se nemyslí. Kdepak, na Helpdesku budou mít hospodáři i revizoři své sdílecí programy. Můžete se přihlásit i na program o finančním plánování nebo o tom, jak pro středisko sehnat peníze. A když už jsme u peněz, víte, komu posíláte část svých registračních poplatků? Na Helpdesku se potkáte s lidmi z vaší krajské rady i z Ústředí.
Patronská pomoc
Tápete, kam má vaše středisko dál směřovat nebo jak vyřešit situaci, která vás právě tíží? Přijeďte na Helpdesk s dalšími lidmi z vašeho střediska a využijte služeb patrona. Během víkendu se budete dvakrát věnovat právě tomu, co vás pálí a jistě si domů dovezete nějakou vizi, či dokonce plán, jak s tím pohnout.
Nemovitosti
Jedním ze strategických témat jsou nemovitosti. Uvažujete, že si postavíte klubovnu nebo koupíte tábořiště? Nebo chcete, aby měla vaše základna efektivní správu a udržitelný provoz? Na Helpdesku vám s tím poradíme, a to dokonce přímo v klubovně, kterou si polenští sami postavili.
Je toho moc a pořád jen práce pro druhé? Bude místo i na odpočinek! V rámci doprovodného programu si v Polné můžete prohlédnout nádherné barokní památky i židovské město. A kdo nebude večer unaven, určitě si užije noční hru nebo zajde do kina. Program myslí i na mši nebo společné cvičení jógy.
Přijeďte a těšte se! Je na co! Registraci na Helpdesk spustíme 10. ledna, už teď nám ale můžeš nechat na webu helpdesk.skaut.cz svůj e-mail a my se ti včas připomeneme. A pokud nechceš zmeškat novinky o programu nebo ubytování, klikni na FB událost - Helpdesk 2025.
Na viděnou v Polné!
Za tým Helpdesku
Káťa Zavřelová