Proč se přihlásit?
HelpDesk nejsou jen znalosti, které si odvezeš, ale i dovednosti, zkušenosti a nápady ostatních. Setkání s inspirativními lidmi a motivace do další činnosti.
Co je HelpDesk?
TRADICE – celostátní akce HelpDesk se koná každé dva roky
VEDENÍ – užijte si pestrý program pro všechny, co se podílí na vedení střediska, okresu či kraje
PODPORA – zvyšte kvalitu činnosti v jednotkách a nechte se podpořit
ODMĚNA – získejte dobrý pocit z odvedené práce
ZNALOSTI – odvezte si nové dovednosti, znalosti a zkušenosti
INSPIRACE – setkejte se s inspirativními lidmi a osobnostmi
MOTIVACE – načerpejte nápady ostatních a motivaci do další činnosti
Může nás jet víc?
Abys na to nebyl sám/sama, domluv se se střediskovou radou a přihlaste se všichni z týmu. V rámci HelpDesku budete mít prostor společně přemýšlet nad získanými poznatky a nápady, určit si priority střediska, načrtnout první kroky, kam středisko dál posunout.
Co teď udělat?
- Domluv se s týmem a vyplň do 22. ledna přihlášku (jednotlivě – každý účastník vyplňuje svoji).
- Vyber pro sebe jednu roli, v níž se na HelpDesk hlásíš (účastník, účastník ve dvojici, nebo účastník v týmu).
- Zvol, zda bys měl/a zájem o patrona/ku pro svůj tým.
- Zapiš si akci do diáře, aby ji nemohla vytěsnit jiná (31. 3. - 2. 4. 2023).
- Sleduj nás na Facebooku HelpDesk 2023.
- Mrkni na helpdesk.skaut.cz, kde se postupně dočteš potřebné informace.
Za tým HelpDesku
Petra Daněčková – Peťule