Přehled čerpání balíčku (tarifu)
Internetová samoobsluha “Můj Vodafone”
- Přihlas se do zákaznického účtu “Můj Vodafone” na webu tam.je/zamezmena nebo na vodafone.cz/muj (zde mají přístup i držitelé telefonních čísel bez administrátorského přístupu).
- V horním menu zvol “Čerpání”.
- Zde přehledně uvidíš, kolik dat, volání a SMS máš ze svého balíčku vyčerpáno. Stejně tak vidíš, kolik dní zbývá do konce (zúčtovacího) období.
- Po konci (zúčtovacího) období se ti volné minuty, sms a data obnoví dle tvého balíčku (tarifu).
Mobilní aplikace Můj Vodafone
- Otevři v telefonu aplikaci Můj Vodafone a přihlas se do svého účtu.
- Na úvodní obrazovce uvidíš čerpání dat a počet dní do konce (zúčtovacího) období.
- Po kliknutí na “detail čerpání balíčku” uvidíš podrobnosti svého tarifu i počet provolaných minut a poslaných SMS.
- Po konci (zúčtovacího) období se ti volné minuty, sms a data obnoví dle tvého balíčku (tarifu).
Vyúčtování a limity, změna balíčku (tarifu)
Poté, co zjistíš, jak na tom jsi s čerpáním, můžeš také uvažovat o změně tarifu, aby sis nastavil své služby co nejvýhodněji. Textový návod teprve chystáme, už teď se ale můžeš podívat na postupy toho nejdůležitějšího ve formě videa:
STS zajišťuje skautům, skautkám a jejich blízkým výhodné podmínky. Připoj k nám další čísla. Pomůžeš tak třeba svým prarodičům nebo svojí drahé polovičce. Budou pak mimo levnějších služeb také volat a esemeskovat všem v celé síti Vodafone zadarmo. Tady se dočteš, jak připojit zcela nová čísla, nebo jak přejít s již existujícím číslem od jiného poskytovatele.
Za TDC Ondřej Turek – Opičák
telefony@skaut.cz