Odhal zbývající data, kolik provoláš či počet zaslaných SMS. Díky STS máš o všem přehled

Blížíš se k limitu dat nebo volných minut a SMS? Nebo vlastně nevíš a nechceš být nemile překvapen/a? Máš rád/a jistotu, že nepřečerpáš volné jednotky a chceš vědět, že je čas vyzvednout si balíček 2 GB internetu zdarma navíc? Potřebuješ zjistit, kolik dnů ti zbývá do konce zúčtovacího období? Netušíš, kdy dojde k obnově čerpání balíčku a jedeš zase “od nuly”? Pak jsme právě pro tebe vytvořili tento jednoduchý návod.

Přehled čerpání balíčku (tarifu)

Internetová samoobsluha “Můj Vodafone”

  1. Přihlas se do zákaznického účtu “Můj Vodafone” na webu tam.je/​zamezmena nebo na vodafone.cz/​muj (zde mají přístup i držitelé telefonních čísel bez administrátorského přístupu).
  2. V horním menu zvol “Čerpání”.
  3. Zde přehledně uvidíš, kolik dat, volání a SMS máš ze svého balíčku vyčerpáno. Stejně tak vidíš, kolik dní zbývá do konce (zúčtovacího) období.
  4. Po konci (zúčtovacího) období se ti volné minuty, sms a data obnoví dle tvého balíčku (tarifu).

Mobilní aplikace Můj Vodafone

  1. Otevři v telefonu aplikaci Můj Vodafone a přihlas se do svého účtu.
  2. Na úvodní obrazovce uvidíš čerpání dat a počet dní do konce (zúčtovacího) období.
  3. Po kliknutí na “detail čerpání balíčku” uvidíš podrobnosti svého tarifu i počet provolaných minut a poslaných SMS.
  4. Po konci (zúčtovacího) období se ti volné minuty, sms a data obnoví dle tvého balíčku (tarifu).

Vyúčtování a limity, změna balíčku (tarifu)

Poté, co zjistíš, jak na tom jsi s čerpáním, můžeš také uvažovat o změně tarifu, aby sis nastavil své služby co nejvýhodněji. Textový návod teprve chystáme, už teď se ale můžeš podívat na postupy toho nejdůležitějšího ve formě videa:

STS zajišťuje skautům, skautkám a jejich blízkým výhodné podmínky. Připoj k nám další čísla. Pomůžeš tak třeba svým prarodičům nebo svojí drahé polovičce. Budou pak mimo levnějších služeb také volat a esemeskovat všem v celé síti Vodafone zadarmo. Tady se dočteš, jak připojit zcela nová čísla, nebo jak přejít s již existujícím číslem od jiného poskytovatele.

Za TDC Ondřej Turek – Opičák
telefony@skaut.cz