Nabízíte klubovnu či základnu na akce? Aktualizujte údaje ve skautISu a buďte lépe vidět v nové Databázi základen!

Na začátku června jsme spustili úplně nový web Databáze skautských základen, kluboven a tábořišť, která vedoucím pomůže najít vhodné místo, kam můžou vyrazit s oddílem na výpravu, kde uspořádat kurz nebo objevit místo pro táboření.

Data o jednotlivých místech se na web propisují ze skautISu, a tak mají správci všechny údaje zcela pod kontrolou. Teď je ten správný čas zadané údaje ve skautISu zkontrolovat, doplnit některé nové, a pro zájemce o ubytování udělat webový záznam o vašem objektu atraktivnější.

Kde to všechno najdu?

Nová veřejná databáze skautských základen, kluboven a tábořišť je dostupná na webu:

Už nyní (při spuštění na začátku června 2020) tam zájemci najdou zájemci více jak 300 míst po celém Česku, které skautské jednotky ostatním nabízí.

Údaje o nemovitostech k pronájmu údaje lze jednoduše spravovat:

Stačí se běžně svým uživatelským účtem přihlásit a mít roli “správce základny” nebo “vedoucí/admin” v jednotce, která objekt pronajímá (spravuje a užívá i za účelem nabídky k pobytu). Veškerá správa je u jednotky na záložce “Nemovitosti a základny”.

Co se na webu ze skautISu zobrazí?

Již několik let databáze skautských základen načítá data o jednotlivých nabízených místech ze skautISu a zobrazuje na webu. Nově však umí spoustu nových věcí a kromě doplnění nových údajů, ilustračních fotek, lze také používat rezervační systém skautISu, nebo připojit váš vlastní kalendář, který sledování obsazenosti používáte třeba na vlastním webu.

Údaje k zobrazení:

  • název a fotka nabízené nemovitosti
  • umístění (GPS souřadnice, příp. adresa)
  • kontakty na správce a základnu (dle potřeby e-mail, web, telefon a poznámku)
  • kapacita osob / lůžek
  • ceny za půjčování (s možností různých kategorií)
  • údaje o obsazenosti (napojení na vlastní kalendář nebo rezervační systém přímo ve skautISu)
  • vybavení (výběr z mnoha možností)
  • podmínky a další informace (libovolné texty či dokumenty ke stažení)
  • další ilustrační fotky s popisem

Základní údaje o celém souboru nemovitosti jsou ve skautISu v rámci záznamu organizační jednotky (typicky střediska, které nemovitost vlastní či má v nájmu). Další údaje k zobrazení v databázi základen je možné uvést ke každému užívání nemovitosti, které nastavíte jako “veřejné k půjčování” (na velkých základnách to obvykle také spravuje středisko, ale půjčování může třeba ke své vlastní klubovně zadat i sám oddíl).

Podrobný přehled všech údajů k zobrazení a editaci najdete v nápovědě skautISu. Pokud vaše místo v databázi zatím vůbec není, nezapomeňte ho ve skautISu založit a dle potřeby aktualizovat.

Upozornění: Všechny ve skautISu provedené změny a aktualizace se veřejně na webu databáze základen neaktualizují ihned, ale zobrazí se nejpozději následující den (to je z důvodu zajištění plynulého zobrazování velkého množství dat o jednotlivých místech na veřejném webu).

Aktualizujte údaje

Využijte spuštění nové databáze základen a trochu klidnější letní období k doplnění a aktualizaci všech údajů o vaší základně. Čím dříve to uděláte, tím dříve vás vedoucí a další zájemci v nové databázi najdou a vyberou si pro konání akce právě to vaše místo! S blížícím se novým skautským rokem 2021/2022 budou stovky vedoucích hledat vhodné místo pro akce a co nejúplnější údaje v databázi základen jim to velmi usnadní.

Ukázka správy základny ve skautISu a zobrazení v nové databázi základen

Nevíte si rady nebo máte dotaz?

Pak se zkuste podívat do nápovědy skautISu nebo se nám se svým konkrétním dotazem ozvěte na podpora@skaut.cz

Přejeme, ať právě vaše nemovitost je díky skautISu a nové databázi základen co nejvíce využívána a dobře slouží nejen při skautské činnosti.

Ondřej Peřina (Jerry) zpravodaj VRJ pro ICT a organizaci
Jindřiška Voltrová koordinátorka podpory skautISu