Obrok se od roku 2000 pravidelně koná každé dva až tři roky a je vrcholnou událostí roveringu v Junáku – českém skautu. Naposledy se uskutečnil v roce 2024 na zámku Valeč a ten další proběhne na jaře 2027.
Koho hledáme?
Vedoucího a zástupce vedoucího, kteří:
- se přihlásí společně jako tandem (klíčová je jejich souhra),
- mají základní představu o složení užšího týmu (UT) – ideálně s několika předdomluvenými členy,
- troufnou si na pořádání velké roverské akce, která má osvědčenou podobu,
- chtějí přinést inspiraci a prostor pro rozvoj roverů a rangers,
- stejně jako my věří, že akce s tímto zadáním pomůže k posílení českého roveringu.
Nemáš rovnou hotovou partu, se kterou by ses chtěl/a přihlásit, ale přesto o to stojíš? Napiš na klara.pittnerova@skaut.cz a my tě propojíme s lidmi, kteří to mají podobně.
Co nabízíme?
- Příležitost i pro méně zkušené organizátory. Akce má osvědčený formát, který týmům usnadní práci (viz. zadání akce).
- Možnost konzultací v průběhu rozmýšlení, zda se přihlásit. Hodilo by se ti si o přihlášce a dalších podrobnostech nejdřív popovídat? Napiš rovněž Kláře.
- Podporu od Roverského odboru (RO) i Odboru velkých akcí (OVA).
- Podporu koordinátorky agendy velkých akcí, programového týmu a kanceláře ústředí.
- Podrobný přehled o požadavcích a možnostech podpory dalších týmů najdeš v dokumentu Podpora a požadavky ústředí pro velké akce.
Přihláška
Součástí přihlášky je kromě údajů o kandidátech i odpověď na několik otázek týkajících se motivace, zkušeností a základní představy o fungování týmu. Přiložit můžeš i koncept projektu akce. Celé zadání akce, včetně základního předpokládaného harmonogramu najdeš ZDE.
Přihlášku pošli nejpozději do 30. září 2025 na adresu klara.pittnerova@skaut.cz
Výkonná rada ve spolupráci s roverským odborem a odborem pro velké akce následně vybere a jmenuje vedení Obroku 2027.
Budeme se těšit!
Za tým Roverského odboru, Odboru pro velké akce a kanceláře ústředí Junáka,
Klára Pittnerová