Hledáme manažera/ku pro oblast nemovitostí

Do Kanceláře ústředí hledáme člověka, který se vyzná v oblasti nemovitostí a pomůže organizačním jednotkám s řešením palčivých problémů ohledně projektové dokumentace, jednání s úřady či nastavením financování. Na ústředí si vezme na starosti naplňování Strategického konceptu v oblasti nemovitostí, řízení lidí, agendu smluv a správu nemovitostí pod ústředím.

Rozsah úvazku: 0,75 - 1,0 na HPP nebo externí spolupráce na IČO 

Nástup: od 1. 1. 2023 nebo dle dohody. Spolupráce na dobu určitou (1 rok) a možnost případného prodloužení.

Náplň práce:

Odpovědnost za téma “nemovitosti” ve Strategii

  • naplňování a zlepšování koncepce, reportování této oblasti,
  • spolupráce se zpravodajkou pro ústředí, stavební komisí, donory,
  • řízení lidí (dobrovolníci i zaměstnanci),
  • tvorba finančního konceptu této oblasti.

Podpora organizačních jednotek

  • zajištění konzultace odborníků, pomoc s přípravou stavebních projektů,
  • pomoc při komunikaci s úřady (nejen stavební),
  • podpora a směřování v oblasti financování a dotací,
  • metodická a legislativní podpora,
  • evidence nemovitostí a jejich pasportizace.

Správa nemovitostí ústředí

  • komunikace s nájemníky, správci budov, úřady,
  • řízení správců nemovitostí,
  • sestavování a správa rozpočtu nemovitostí,
  • řízení malých stavebních úprav,
  • koordinace činnosti a práce na objektech,
  • administrativní zajištění agendy nemovitostí, evidence smluv apod.

Hledáme člověka, který má:

  • zkušenost v oblasti nemovitostí, 
  • dobré organizační schopnosti,
  • schopnost samostatného řízení projektů a pracovních týmů,
  • dobré komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování,
  • samostatnost, pečlivost v administrativě a flexibilita,
  • znalost skautského prostředí výhodou.

Co nabízíme:

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své znalosti a zkušenosti.
  • Spolupráci s velkým množstvím dobrovolníků i odborníků.
  • Budeme Tě podporovat při zaučení a zajistíme spolupráci s řadou kolegů z Kanceláře ústředí. 
  • Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, služební NB a telefon.
  • Pracovní doba je po společné domluvě flexibilní, případně i možností práce na dálku.

Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 2. 12. 2022 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line hned začátkem prosince 2022.

Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí