Rozsah úvazku: 0,75 - 1,0 na HPP nebo externí spolupráce na IČO
Nástup: od 1. 1. 2023 nebo dle dohody. Spolupráce na dobu určitou (1 rok) a možnost případného prodloužení.
Náplň práce:
Odpovědnost za téma “nemovitosti” ve Strategii
- naplňování a zlepšování koncepce, reportování této oblasti,
- spolupráce se zpravodajkou pro ústředí, stavební komisí, donory,
- řízení lidí (dobrovolníci i zaměstnanci),
- tvorba finančního konceptu této oblasti.
Podpora organizačních jednotek
- zajištění konzultace odborníků, pomoc s přípravou stavebních projektů,
- pomoc při komunikaci s úřady (nejen stavební),
- podpora a směřování v oblasti financování a dotací,
- metodická a legislativní podpora,
- evidence nemovitostí a jejich pasportizace.
Správa nemovitostí ústředí
- komunikace s nájemníky, správci budov, úřady,
- řízení správců nemovitostí,
- sestavování a správa rozpočtu nemovitostí,
- řízení malých stavebních úprav,
- koordinace činnosti a práce na objektech,
- administrativní zajištění agendy nemovitostí, evidence smluv apod.
Hledáme člověka, který má:
- zkušenost v oblasti nemovitostí,
- dobré organizační schopnosti,
- schopnost samostatného řízení projektů a pracovních týmů,
- dobré komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování,
- samostatnost, pečlivost v administrativě a flexibilita,
- znalost skautského prostředí výhodou.
Co nabízíme:
- Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své znalosti a zkušenosti.
- Spolupráci s velkým množstvím dobrovolníků i odborníků.
- Budeme Tě podporovat při zaučení a zajistíme spolupráci s řadou kolegů z Kanceláře ústředí.
- Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, služební NB a telefon.
- Pracovní doba je po společné domluvě flexibilní, případně i možností práce na dálku.
Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 2. 12. 2022 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line hned začátkem prosince 2022.
Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí