Hledáme koordinátora/ku pro velké akce

Junák - český skaut pořádá řadu velkých akcí. Letos to bylo Central European Jamboree, příští rok nás čeká Národním skautském jamboree a další rok Obrok. Všechny tyto akce (a mnohé další) jsou pořádány týmy dobrovolníků za spolupráce s dobrovolníky i zaměstnanci na ústředí. Pořádání těchto akcí je velmi náročné a my proto hledáme člověka, který pomůže dobrovolníkům a dlouhodobě zastřeší agendu velkých akcí.

Rozsah úvazku: 0,75 - 1,0.

Nástup: od 1. 1. 2023 nebo dle dohody. Spolupráce na dobu určitou (1 rok) a možnost případného prodloužení.

Náplň práce:

Podpora organizátorů velkých akcí (dobrovolníků) 

  • patří sem zejména koordinace jednotlivých velkých akcí, 
  • podpora týmů akcí z pohledu projektového managementu,
  •  podpora týmů akcí v tvorbě Projektů akce a Závěrečné zprávy,
  • dále to bude administrativní a personální podpora týmu.

Podpora zpravodajů Výkonné rady

  • při tvorbě Zadání a výběrových řízeních na velké akce,
  • při dohlížení na chod příprav a realizace velkých akcí,
  • přímá spolupráce se zpravodajem VRJ pro velké akce, nastavení systému velkých akcí (ekonomické, personální, materiální).

Podpora Odboru pro velké akce

  • při udržování komunity pořadatelů velkých akcí ,
  • při pořádání vzdělávacích seminářů,
  • udržování archivu, skladu, manuálu a dokumentů akcí.

Počítáme, že bude potřeba někdy vyjet (v rámci ČR), ať už se bude jednat o poradu některého týmu nebo návštěvu některé akce.

 

Hledáme člověka, který má:

  • znalosti a zkušenosti práce s projektovým řízením
  • zkušenost s vedením týmu / více týmů
  • zájem, orientaci a přehled ve velkých akcích Junáka - českého skauta
  • koordinační schopnosti a vládne uměním dotahovat věci do konce (doručovat výsledky)
  • příjemné vystupování, komunikační dovednosti, radost z práce s lidmi a vstřícnost při řešení problémů.
  • schopnost samostatné systematické práce
  • komunikativní angličtinu

A bude dobré, když budeš:

  • mít zkušenost z pořádání nebo spolupodílení se na pořádání velké akce
  • znát prostředí Google Workspace, skautISu, Skautské Křižovatky, Slacku
  • časově flexibilní (nutnost pracovat s dobrovolníky často v době která se hodí jim (večery/​víkendy)

Co nabízíme:

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti možnost osobního rozvoje.
  • Spolupráci s velkým množstvím skvělých dobrovolníků z ústředí, odborů, Výkonné rady, týmů velkých akcí atd.
  • Budeme Tě podporovat při zaučení a zajistíme spolupráci s řadou kolegů z Kanceláře ústředí. 
  • Držíme Ti pěkné pracovní místo v centru Prahy a řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně 5 týdnů dovolené, služební NB a telefon.
  • Pracovní doba, stejně jako místo práce je flexibilní po společné domluvě.

Máš-li zájem, napiš nám co nejdříve, nejpozději však do 25. 11. 2022 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovoru bude on-line na přelomu listopadu a prosince 2022.

Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí