Práce koordinátora/ky zahrnuje zejména:
- koordinaci vzdělávacích akcí ve skautISu
- spolupráci s hospodáři Velkých akcí
- agendu cestovních příkazů a faktur v interním systému DMS
- komunikaci se členy organizace v ekonomické oblasti
- odesílání plateb a jejich evidence, stahování plateb a práce v účetním systému Money
Smluvní podmínky:
Rozsah úvazku: 100 % úvazku (40h týdně)
Nástup: únor 2022 (nebo dle dohody)
Doba trvání: na dobu určitou – zástup za MD
Jaké jsou požadavky?
- ekonomické vzdělání nebo alespoň dva roky relevantních profesních zkušeností (SŠ)
- dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů
- spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce
- výbornou znalost MS Office (Excel, Word)
Výhodou u zájemce je:
- zkušenost s hospodařením či administrativou v NNO
- znalost skautISu, skautské Křižovatky
- znalost služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.)
Co nabízíme?
- zázemí neziskové organizace s dlouholetou tradicí
- práci co dává smysl v nevelkém a příjemném kolektivu, v centru Prahy
- osobní rozvoj, pestrou práci, prostor pro realizaci vlastních nápadů
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sick days, týden volna v obecném zájmu)
V případě zájmu, pošli svůj životopis do 20. 2. 2022 na adresu: kancelar@skaut.cz.
Ludmila Hobzová
vedoucí Kanceláře ústředí