Hledáme koordinátora/ku ekonomických agend

Chceš se stát podporou pro dobrovolníky i profesionály? Máš rád/a když se na tvoji práci mohou spolehnout tvoji kolegové a práce ti dává smysl? Líbí se ti práce s čísly a excelem? 

Práce koordinátora/ky zahrnuje zejména:

  • koordinaci vzdělávacích akcí ve skautISu
  • spolupráci s hospodáři Velkých akcí
  • agendu cestovních příkazů a faktur v interním systému DMS
  • komunikaci se členy organizace v ekonomické oblasti
  • odesílání plateb a jejich evidence, stahování plateb a práce v účetním systému Money

Smluvní podmínky:

Rozsah úvazku: 100 % úvazku (40h týdně)

Nástup: únor 2022 (nebo dle dohody)

Doba trvání: na dobu určitou – zástup za MD

Jaké jsou požadavky?

  • ekonomické vzdělání nebo alespoň dva roky relevantních profesních zkušeností (SŠ)
  • dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů
  • spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce
  • výbornou znalost MS Office (Excel, Word)

Výhodou u zájemce je:

  • zkušenost s hospodařením či administrativou v NNO
  • znalost skautISu, skautské Křižovatky 
  • znalost služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.)

Co nabízíme? 

  • zázemí neziskové organizace s dlouholetou tradicí
  • práci co dává smysl v nevelkém a příjemném kolektivu, v centru Prahy
  • osobní rozvoj, pestrou práci, prostor pro realizaci vlastních nápadů
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sick days, týden volna v obecném zájmu)

V případě zájmu, pošli svůj životopis do 17. 1. 2022  na adresu: kancelar@skaut.cz.  

Ludmila Hobzová
vedoucí Kanceláře ústředí