Náplň práce:
- mít přehled o stavu projektu, průběžná aktualizace rozpočtu na základě změn
- aktivní spolupráce s užším přípravným týmem (asi 6 lid) a podpora realizačního týmu akce, tj. asi 100 dobrovolníků, kteří pracují ve svém volném čase
- aktivní spolupráce s ekonomickým oddělením Kanceláře ústředí
- mít přehled o stavu projektu, průběžná aktualizace rozpočtu na základě změn
- pomoc šéfům sekcí s nastavením, dodržováním a průběžnou aktualizací rozpočtu
- pomoc členům týmu s proplácením výdajů (cestovní příkazy, doklady, faktury,...)
- schvalování výdajů na základě rozpočtu
- kontrola a párování příchozích plateb
- kontrola dodržování podmínek grantů
- osobní účast na samotné akci v létě
Smluvní podmínky:
Dohoda o provedení práce: asi 8h týdně (celkem max.300h)
Nástup: leden 2022 (nebo dle dohody)
Doba trvání: do uzavření celé akce (podzim 2022)
Co požadujeme:
- zkušenost s hospodařením a administrativou akcí či projektů
- znalost služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.), Slacku
- dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů, komunikace s týmem i ve večerních hodinách
- spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce
V případě zájmu se nám ozvěte již nyní a zašlete nám své zkušenosti do nejpozději do 31. 12. 2021 na adresu: kancelar@skaut.cz.
Necítíš se jako hlavní hospodář, ale rád by ses zapojil do hospodaření akce a třeba se něco naučil? Napiš a staň se členem hospodářského týmu!
Ludmila Hobzová,
vedoucí Kanceláře ústředí