Co budeš dělat?
- koordinovat vzdělávací aktivity pro revizní komise,
- spolupracovat na tvorbě a pravidelné revizi metodických materiálů,
- udržovat komunikaci s osobami v revizních komisích, ale i s hnutím.
Rozsah práce: 20 až 40 hodin za měsíc (cca do 0,2 úvazku).
Forma spolupráce dle domluvy (Dohoda o provedení práce či fakturace).
Nástup: duben/květen, jinak dle dohody.
Co od tebe očekáváme?
- dobré komunikační schopnosti,
- schopnost psaní metodických textů,
- koncepční uvažování,
- ochota a schopnost spolupracovat s dalšími lidmi,
- dobrá znalost práce na PC,
- zkušenosti z oblasti interní kontroly (například výkon funkce revizní komise).
Výhodou je:
- znalosti z hospodaření / účetnictví,
- zkušenosti z oblasti vedení skautské organizační jednotky,
- zkušenosti lektorské / pedagogické.
Co nabízíme:
- Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti.
- Získáš přehled o dění v celém hnutí a neunikne ti žádná novinka z “ústředí”.
- Podporu při zaučení i spolupráci v každodenní práci, průběžná školení a možnost dalšího vzdělávání.
- Možnost práce na dálku či pracovní místo v centru Prahy, volnost pracovní doby při dodržení domluvených termínů úkolů.
Máš-li zájem, napiš nám klidně hned, nejpozději však do 16. 3. 2023 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám pár slov, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovorů bude on-line na přelomu února a března 2023.
Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí