Hledáme "brigádníka" do týmu podpory revizních komisí [ukončeno]

Víš jak jsou revizní komise důležité? Máš zkušenosti s vnitřní kontrolou ve skautu nebo jinde? Zastáváš názor, že výkon funkce revizní komise není jen o kontrole podpisů? Nechceš už být jen pasivním příjemcem revizních střípků, ale naopak podílet se na jejich tvorbě? Pak hledáme právě Tebe!

Co budeš dělat?

  • koordinovat vzdělávací aktivity pro revizní komise,
  • spolupracovat na tvorbě a pravidelné revizi metodických materiálů,
  • udržovat komunikaci s osobami v revizních komisích, ale i s hnutím.

Rozsah práce: 20 až 40 hodin za měsíc (cca do 0,2 úvazku).

Forma spolupráce dle domluvy (Dohoda o provedení práce či fakturace).

Nástup: duben/​květen, jinak dle dohody. 

Co od tebe očekáváme?

  • dobré komunikační schopnosti, 
  • schopnost psaní metodických textů, 
  • koncepční uvažování,
  • ochota a schopnost spolupracovat s dalšími lidmi,
  • dobrá znalost práce na PC,
  • zkušenosti z oblasti interní kontroly (například výkon funkce revizní komise).

Výhodou je:

  • znalosti z hospodaření / účetnictví,
  • zkušenosti z oblasti vedení skautské organizační jednotky,
  • zkušenosti lektorské / pedagogické.

Co nabízíme:

  • Práci, která má smysl a kde budeš moct zúročit své (nejen skautské) dovednosti a znalosti. 
  • Získáš přehled o dění v celém hnutí a neunikne ti žádná novinka z “ústředí”.
  • Podporu při zaučení i spolupráci v každodenní práci, průběžná školení a možnost dalšího vzdělávání.
  • Možnost práce na dálku či pracovní místo v centru Prahy, volnost pracovní doby při dodržení domluvených termínů úkolů.  

Máš-li zájem, napiš nám klidně hned, nejpozději však do 16. 3. 2023 na adresu: kancelar@skaut.cz. Pošli nám pár slov, proč máme vybrat právě tebe a přilož svůj životopis, určitě se ti ozveme. První kolo pohovorů bude on-line na přelomu února a března 2023.

Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí